Letoun byl Hansem Jacobsem konstruován jako soutěžní jednomístný stroj. Oproti předchozímu typu Rhönbussard byl koncipován jako středoplošník s uzavřenou kapkovitou kabinou. Křídlo mělo lomení typické pro tehdejší konstrkce kluzáků .

V DFS byly postaveny pouze dva prototypy následná výroba byla přenesena do továrny Schweyer. Celkem bylo vyrobeno kolem sta kusů tohoto kluzáku. Ne tomto typu bylo zalétnuto i několik rekordů tehdejší doby. Ludwig Hofmann na letounu zalétl v roce 1935 rekord ve vzdálenosti 474 km. V roce 1937 Paul Steinig dosáhl výšky 6200 metrů. Jeden letoun vlastnil i Ernst Udet a na tomto typu létala i Hana Reitschová.
.


Obsah stavebnice

Stavebnice obsahuje křídla a kormidla překližkobalsové konstrukce potažená nažehlovací tkaninou. Dále také dvoubarevný laminátový trup a rám kabiny, kabinu, překližkové a drobné díly potřebné k dokončení modelu. Model má připravené šachty na zabudování brzd  300×10 mm.

.

Technická data

Rozpětí: 3800 mm
Délka: 1600 mm
Hmotnost: 4700g (prázdná)
Plocha: 106 dm²
Profil: Göttingen GOE 532
.


Cena ………………………………… 729 €                             18 199 Kč
Cena včetně instal brzd                760 €                              18 999 Kč

 

Příslušenství

ServaFS 5106B (3x) + MTAS – 008M (4x)
Baterie Dynogy sport 2200

External UBEC 20A