DFS Rhönsperber
Letoun byl Hansem Jacobsem konstruován jako soutěžní jednomístný stroj. Oproti předchozímu typu Rhönbussard byl koncipován jako středoplošník s uzavřenou kapkovitou kabinou. Křídlo mělo lomení typické pro tehdejší konstrkce kluzáků .
V DFS byly postaveny pouze dva prototypy následná výroba byla přenesena do továrny Schweyer. Celkem bylo vyrobeno kolem sta kusů tohoto kluzáku. Ne tomto typu bylo zalétnuto i několik rekordů tehdejší doby. Ludwig Hofmann na letounu zalétl v roce 1935 rekord ve vzdálenosti 474 km. V roce 1937 Paul Steinig dosáhl výšky 6200 metrů. Jeden letoun vlastnil i Ernst Udet a na tomto typu létala i Hana Reitschová.
.
Obsah stavebnice
Stavebnice obsahuje křídla a kormidla překližkobalsové konstrukce potažená nažehlovací tkaninou. Dále také dvoubarevný laminátový trup a rám kabiny, kabinu, překližkové a drobné díly potřebné k dokončení modelu. Model má připravené šachty na zabudování brzd 300×10 mm.
.
Technická data
Rozpětí: 3800 mm
Délka: 1600 mm
Hmotnost: 4700g (prázdná)
Plocha: 106 dm²
Profil: Göttingen GOE 532
.
–
Cena ………………………………… 729 € 18 199 Kč
Cena včetně instal brzd 760 € 18 999 Kč
Příslušenství
Serva – FS 5106B (3x) + MTAS – 008M (4x)
Baterie – Dynogy sport 2200
External UBEC 20A